Trening EMS jak często

Trening EMS jak często

Zastanawiasz się jak często ćwiczyć EMS? Optymalna częstotliwość treningów w dużej mierze uzależniona jest od celów jakie chciałbyś osiągnąć. A cele i motywacje możesz mieć przeróżne. Od chęci zrzucenia nadmiaru kilogramów, czy zbudowania mięśni, przez chęć zredukowania cellulitu, czy wyleczenia pleców, aż po zwykłą miłość do tej formy treningowej. Tak czy inaczej wystarczy 1 trening w tygodniu, abyś mógł zaobserwować zauważalną poprawę swojego stanu zdrowia i samopoczucia. Jeżeli natomiast zależy Ci na szybkim schudnięciu, czy zbudowaniu wartościowej tkanki mięśniowej możesz wykonywać 2 treningi EMS w tygodniu. To jest rozwiązanie optymalne i bardzo często stosowane przez znane osoby i celebrytów korzystających na co dzień z treningu EMS.

Trening EMS 1, czy 2 razy w tygodniu?

Osobom początkującym zalecamy trenowanie 1 raz w tygodniu, natomiast osoby, które mają doświadczenie treningowe mogą ćwiczyć 2 razy w tygodniu. Jednak jeżeli chcesz szybko zrzucić na wadze i Twoje predyspozycje fizyczne umożliwią Ci intensywny wysiłek, możesz przeprowadzać optymalnie 2 treningi EMS w tygodniu. Nie zaleca się wykonywania większej ilości treningów, gdyż po każdym z nich konieczna jest odpowiednia regeneracja. EMS jest treningiem bardzo efektywnym, gdyż podczas jednej sesji treningowej pobudza do intensywnej pracy wszystkie partie mięśniowe. Pobudza mięśnie głębokie w taki sposób jaki nieosiągalny jest innymi formami treningowymi. Producenci maszyn oraz doświadczeni trenerzy personalni zawsze sugerują zaczynać od trenowania 1 raz w tygodniu. Niemniej osoby zawansowane śmiało mogą ćwiczyć 2 razy w tygodniu, jednak więcej treningów nie wykonujemy.

Trening wprowadzający

Trening EMS jak często ćwiczyć

Trening EMS pomimo tego, że jest całkowicie bezpieczny to jednak wymaga skupienia i koncentracji ze strony ćwiczącego. Dlatego zawsze na początku przeprowadzamy treningi wprowadzające, żeby zaznajomić nowych ćwiczących z tą formą treningową, technicznie oraz merytorycznie. Pierwszy trening wprowadzający EMS jest skrócony i trwa ok. 12 minut. Na początku osobom początkującym wszystko wydaje się nowe, obce i nieznane. Trzeba nauczyć się pozycji treningowych i współpracy z impulsem. Nie musisz się jednak przejmować, ponieważ trener towarzyszy Ci przez cały czas trwania treningu. Do tego motywuje, poprawia oraz pomaga w wykonywaniu ćwiczeń. Natężenie prądu oraz ćwiczenia również dobiera trener w zależności od wieku, celu treningu oraz doświadczenia klienta.

Trening personalny EMS to świetna metoda dla osób wymagających, zabieganych, które nie lubią lub nie mają czasu ćwiczyć godzinami na siłowni oraz oczekują rezultatów przy najmniejszym nakładzie czasowym. Wystarczy ćwiczyć tylko 20 minut 1 raz w tygodniu, żeby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty. Trening EMS leczy dolegliwości bólowe i poprawia ogólny stan zdrowia oraz samopoczucie. Ponadto nad całym harmonogramem treningowym zawsze czuwa wykwalifikowany trener personalny, który na pewno podpowie Ci jak często powinieneś ćwiczyć EMS i jakie będzie optymalne rozwiązanie dla Ciebie.

Czytaj dalej powiązane artykuły naszego Bloga: Co wpływa na odporność organizmu.

Obserwuj Impulse Therapy również na Facebooku oraz Instagramie.

1 comment

  1. Trening EMS ile kosztuje - IMPULSE THERAPY

    […] Warto zwrócić uwagę, że w przypadku treningu EMS oczekiwane rezultaty osiągniemy ćwicząc jedynie 20 minut 1 raz w tygodniu. Tak więc koszt konkretnego karnetu rozłożony jest na miesiące. Jest to zdecydowanie efektywniejsza i korzystniejsza opcja finansowa od trenowania z trenerem personalnym na siłowni. Czytaj dalej powiązane artykuły naszego Bloga: Trening EMS jak często. […]

Comments are closed.