jak szybko schudnąć domowe sposoby

Jak szybko schudnąć bez efektu jo-jo

Aktywność fizyczna jest bezwzględnie zalecana nie tylko osobom chcącym szybko schudnąć. Zaleca się ją wszystkim którym zdrowie pozwala wykonywać ćwiczenia. Dlaczego? Albowiem ma ona na celu utrzymanie naszego ciała we właściwej kondycji, a to z kolei ma bezpośredni wpływ na nasze życie codzienne. Trening sprawia, iż poprawia się nasze samopoczucie i czujemy się pewniej w swoim ciele. To z kolei sprawia, że wzrasta nasza samoocena i dobrze radzimy sobie z problemami. Jesteśmy bardziej odporni na choroby, wirusy oraz stres, a także mamy więcej siły i energii, aby stawiać czoła wyzwaniom.

Jakie korzyści daje aktywność fizyczna?

Do potwierdzonych naukowo korzyści prowadzenia zdrowego trybu życia należą:

  • ograniczenie ryzyka powstawania schorzeń sercowo-naczyniowych
  • powstrzymywanie rozwoju nadciśnienia tętniczego
  • zmniejszenie ryzyka otyłości
  • zachowanie odpowiednich funkcji metabolicznych
  • zapobieganie cukrzycy typu 2.

W obecnych światowych realiach, ludzie są mocno zapracowani, realizując swoje kariery zawodowe, czy też prowadząc gospodarstwa domowe. W napiętym harmonogramie, trudno jest znaleźć wystarczająco dużo czasu, aby utrzymać ciało we właściwej kondycji. Okazuje się jednak, iż są skuteczne metody treningowe, pozwalające w sposób szybki i efektywny wykonać ogólnorozwojowy trening całego ciała, przy najmniejszym nakładzie czasowym. Wśród tych metod prym wiedzie trening personalny EMS. Trenerzy Impulse Therapy wykonują tego typu treningi z dojazdem do klienta, w domu, bądź w pracy!

Jak schudnąć szybko i trwale?

Jak to mówią w zdrowym ciele, zdrowy duch. Aby jednak mieć zdrowe ciało, należy je wzmocnić mięśniami. Jak to zrobić bez poświęcania wielu godzin na siłowni? Trenując EMS bez wychodzenia z domu! Trening EMS, to inaczej elektrostymulacja mięśni. Jest to w pełni bezpieczna forma ćwiczeń, której jednym z głównych celów jest budowanie głębokiej tkanki mięśniowej. Zbudowane w ten sposób mięśnie, charakteryzują się trwałością. Za pomocą treningu EMS budujemy mięśnie we wszystkich partiach ciała. Im mamy więcej mięśni, tym w rezultacie będziemy mieć mniej tkanki tłuszczowej. Z kolei posiadanie beztłuszczowej masy mięśniowej powoduje spalanie nadmiaru energii, która skumulowana zostaje w naszym organizmie jako tkanka tłuszczowa. To kumulowanie z reguły spowodowane jest przez niewłaściwą dietę oraz brak aktywności fizycznej.

Trenując EMS 1 raz w tygodniu, bądź optymalnie 2 razy w tygodniu sprawiamy, że nasze mięśnie zaczynają spalać kalorie, tak jak jadące auto spala paliwo. Co istotne, to spalanie kalorii odbywa się to nie tylko podczas treningu. Spalanie tkanki tłuszczowej ma miejsce również w dniach regeneracji, co oznacza, że możemy chudnąć nawet wtedy, gdy nie trenujemy. Tak więc jeżeli zastanawiasz się jak szybko schudnąć, zacznij regularne ćwiczenia EMS które uchronią Cię przed zmorą osób chcących zgubić nadmiar kilogramów, czyli efektem jo-jo. Nie martw się jednak! Regularność w naszym przypadku oznacza jedynie 20 minut 1 raz w tygodniu!

Czytaj dalej powiązane artykuły naszego Bloga: Spalanie tkanki tłuszczowej dzięki treningowi EMS

Obserwuj Impulse Therapy również na Facebooku oraz Instagramie.